sobota, 8 grudnia 2012

trochę chillout'u

Hej, hej! Jak Wam mija sobota? Kolejny weekendzik? Szkoda, że on tak szybko mija. Ostatnimi czasami zauważyłam, że nie tylko wolne dni szybko mijają ale i te szkolne.
Cały tydzień nadrobiłam w 4 godziny :) - przepisując zeszyty. Materiał z matematyki nie jest zbyt trudny. Trójkąty i twierdzenie Pitagorasa, to coś co lubię. Z historii na szczęście tematy łatwe - już się nauczyłam.. No i wzory z matematyki zapisałam na jutro. Dobrze sobie tak rozplanować czas - wszystko będzie pod kontrolą i trochę czasu zostanie, tak jak u mnie dziś.
Szczerze mówiąc wybrałabym się na jakieś zdjęcia.. Niestety chyba się nie wybiorę bo męczy mnie nadal kaszel i katar. Może jutro mi sie polepszy i coś wymyślę. (;

To zima z 2010 roku tak samo piękna jak w 2012. :) 

Chciałabym Wam bardzo podziękować za wszystkie komentarze, za odwiedziny, za to że jesteście i obserwujecie.. Jesteście niesamowici. :) 

14 komentarzy:

  1. świetne zdjęcie :)




    http://irmina-czarnota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście dni szybko mijają, ale dla mnie jednak dużo szybciej mijaja weekendy. :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście uważam, że powinien być jeszcze jeden dzień pomiędzy sobotą a niedzielą ;p

    http://actualunreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowiej! :D
    jakie fajne drzewko^^

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż głupio to powiedzieć, ale choroba Ci służy skoro tyle postów dałaś ;) życzę lepszych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcie :)
    zapraszam,
    www.imcarlaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się , piękne zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcie, zdrowiej nam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cholera by wzięła tą zimę-.-

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne

    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania piękna biżuteria
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. wracaj do zdrowia, zdjęcia nie zając. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń