środa, 5 grudnia 2012

cukierkowa zima

Cześć i czołem moi drodzy blogowicze! Zbieram się do napisania tej notki chyba już z tydzień. Zawsze jakieś zajęcia, brak czasu.. Teraz nie mogę na to narzekać z powodu choroby. Mam zapalenie węzłów chłonnych - nie życzę tego nikomu. + Antybiotyki, które mnie za każdym razem zasypiają.
Popracowałam trochę nad wyglądem bloga - jak Wam się podoba? Szukałam i szukałam.. tworzyłam i tworzyłam i w końcu coś wyszło.
Jak tam u was pogoda? Bo u mnie szczerze powiedziawszy cukierkowa zima! Śnieg i słoneczko króluje za oknem. I płatki śniegu, które się błyszczą.. Coś pięknego.
Zdjęć brak więc przypomnę wam trochę wakacji, słoneczka..
Ach piękny lipiec..
:)
Oliwk'a nad Wisłą. Summer 2012. 

Pomyślałam sobie, że będę dodawać również notki o kosmetykach, ubraniach, modzie.. Blog od dziś będzie różnorodny. Mam nadzieję, że i  nie nudny a obserwatorów przybędzie.

3 komentarze: