niedziela, 1 stycznia 2012

happy new year C;

Dzień dobry bardzo! Dziś 1.01.2012. Więc chciałabym wam życzyć z całego serca, dużo uśmiechu, spełnienia najskrytszych marzeń, pieniędzy, pomyślności, wspaniałych przyjaciół, aby ten rok przyniósł wam dużo dobrych niespodzianek, i wszystkiego co najlepsze!
Wczorajszy dzień nie był aż tak zły jak przypuszczałam, tylko ciężko mi było dziś wstać.. Ale mój niezawodny budzik mnie obudził! Ach, muszę już przyzwyczajać uszy do niego po 12 dniach przerwy.  Jutro już szkoła.. może nie będzie aż tak źle? Byle do czwartku, piątek mamy wolny.. A potem jeszcze tydzień i wolne. 
Ach, i dziękuję pewnej osobie za to, że wczoraj była.. za to że zawsze jest. Przepraszam, za te kilka dni, kiedy się nie odzywałam i byłam dla Ciebie nie miła.. Cieszę się, że sobie wszystko wyjaśniliśmy.. mam nadzieję, że będzie tak teraz zawsze jak wczoraj.  Tak miło i cudownie. 

Chcę być Twoim przyjacielem. Na zawsze, bez żadnych przerw. Kiedy wzgórza staną się płaskie a rzeki wyschną, kiedy błyskawice pojawią się zimą, kiedy śnieg spadnie latem, kiedy niebo zmiesza się z ziemią nawet wtedy nic nas nie rozdzieli.


OSKAR! :*



Zaraz zmykam, jadę na obiad do rodziny, jestem pod telefonem. (;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz