poniedziałek, 23 stycznia 2012

cnk, ♥

Poniedziałek, własnie się zaczyna następny tydzień ferii, który się zaraz skończy. Jak ja to ogarnę? Już się właśnie przyzwyczaiłam to niesystematyczności.. A tu się jeszcze trzeba wziąć za angielski, geografię.. Ojeju, jeju.. Tak fajnie się przyzwyczajać do wstawania o 9, nic nie robienia.. A tu masz, zaraz koniec ferii. Moje plany szkolne.:
1 luty - geografia,
2 luty - oddać projekt na angielski, 
2 luty- kartkówka ze słówek, 
2 luty - sprawdzian z języka niemieckiego, 
i jeszcze lektura, której nie mogę nigdzie znaleźć, cholera. 

Wczoraj dzień spędzony w Centrum Nauki Kopernik, ach, mogłabym tam chodzić codziennie i nie myśleć o obowiązkach. Czułam się jak dziecko, bawiąc się tymi wynalazkami.  Mimo, że stanie w kolejce zajmowało 1,5 - 2 godzin to i tak było świetnie. 


potrzebuje jednej osoby, która mi pomoże zapomnieć..
wspomnienia mnie męczą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz